Przedszkolaki z Większyc od marca rozpoczęły przygodę z kodowaniem. Dzieci ćwiczyły swoją koncentracje oraz spostrzegawczość poprzez dopasowywanie, układanie kolorystycznie kubeczków do odpowiedniego wzoru. Trenowały skupienie uwagi oraz koordynację wzrokowo-ruchową budując konstrukcje z kubków. Poszerzały umiejętności przeliczania biorąc udział w różnych grach wymagających liczenia. Od maja dzieci także  rozpoczęły przygodę  z robotem – ozobot planując krok po kroku  jego trasę do przejścia rysując wymyśloną przez siebie trasę oraz układając drogę według własnego pomysłu lub podanego wzoru z puzzli.

Dzieci na zajęciach z kodowania pracują samodzielnie lub w grupach ucząc się rozwiązywania problemów oraz współpracy z rówieśnikiem. Rozwijają umiejętności logicznego myślenia.

Kodowanie na dywanie w przedszkolu Kodowanie na dywanie w przedszkolu Kodowanie na dywanie w przedszkolu