co zdaniem dzieci stanowiło największą trudność podczas nieobecności w szkole?Zmiany spowodowane pandemią Covid – 19  odbiły się na wszystkich uczniach w szczególności  na najmłodszych. Rozpoczęcie nauki w klasie pierwszej bardzo często wiąże się ze zmianą: budynku, kolegów/ koleżanek, nauczyciela. To co nowe nieznane budzi nasze obawy jednak, gdy to poznamy od razu wydaję się proste i bezpieczne. Potrzebujemy czasu i rozmowy, aby się oswoić i zrozumieć. Z tego względu uwzględniając wszystkie trudności staramy się „być bliżej”. W klasie pierwszej zostały przeprowadzone zajęcia psychologiczne mające na celu poznanie co zdaniem dzieci stanowiło największą trudność podczas nieobecności w szkole? Czego/ Kogo najbardziej im brakowało? Rozmawialiśmy jak sobie poradzić z trudnymi emocjami oraz zachęcić do szukania pomocy w sytuacjach trudnych. Do pomocy wykorzystany został film Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę - Słowa leczą -à Porozmawiajmy oraz bajkę „O smutnej królowej” – opowieści o pozytywnym myśleniu w postaci e- booka, która jest dostępna na stronie internetowej naszej szkoły w zakładce  kącik psychologa. W Kąciku psychologa umieszczony został poradnik dla rodziców. Znajdziecie w nim m. in  jak wspierać Wasze pociechy w powrocie do szkoły po pandemii. Zachęcamy do lektury.

co zdaniem dzieci stanowiło największą trudność podczas nieobecności w szkole? co zdaniem dzieci stanowiło największą trudność podczas nieobecności w szkole? co zdaniem dzieci stanowiło największą trudność podczas nieobecności w szkole?