- Aktualności
- Dla rodziców
- Plan lekcji 2025/2026
- Doradca Zawodowy
- Biblioteka
- Dyżury i konsultacje nauczycieli
- Podręczniki 2025/2026
- Rozkład jazdy autobusu szkolnego
- Aktywna Tablica
- Samorząd Uczniowski
- Sukcesy uczniów
- Szkoła w mediach
- Projekty i programy
- Innowacje pedagogiczne
- Gazetka szkolna
- Gazetka przedszkolna
- Zespół taneczny
- Dokumenty szkolne
- Rozrywka
- Kawiarenka językowa
- Kącik psychologa i pedag.
- Szkolne Koło Caritas
- Laboratoria Przyszłości
- BIP
Ostatnio zalogowani
Online : Brak Online
5 ostatnio zalogowanych
bojowniczka 2025-11-14 12:22:45
karolina 2025-11-11 20:07:36
Anna Chalupinska 2025-11-07 19:04:09
Administrator 2024-06-26 12:53:56
Bernadeta Jastrzębska 2020-10-21 18:32:41
Kartka z kalendarza
|
Dzisiaj jest
Piątek 14 listopada 2025 Imieniny obchodzą Agata, Aga, Damian, Elżbieta, Emil, Emiliusz, Jozafat, Józef, Judyta, Kosma, Laurenty, Lewin, Serafin, Ścibor, Ścibora, Wszerad Do końca roku zostało 48 dni |
Harmonogram postępowania rekrutacyjnego do klasy I Szkoły Podstawowej na rok szkolny 2021/2022
Od 08.02.2021r. do 08.03.2021r. – Uruchomienie rekrutacji dla rodziców. Przyjmowanie zgłoszeń/wniosków (wnioski znajdują się w zakładce – dla rodziców oraz poniżej w załączeniu ).
Od 12.03.2021r. do 15.03.2021r. – weryfikacja wniosków.
22.03.2021r. - Ogłoszenie listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
Od 26.03.2021r. do 02.04.2021r. - Potwierdzenie przez rodziców woli zapisu dziecka do placówki, do której zostało zakwalifikowane poprzez złożenie pisemnego oświadczenia woli (dokument znajduje się w zakładce - dla rodziców oraz poniżej).
07.04. 2021r. - Podanie do publicznej wiadomości poprzez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.
| [ ] | 49 Kb | |
| [ ] | 28 Kb | |
| [ ] | 795 Kb |



Licznik odwiedzin









![]() | Dziś | 7291 |
![]() | Wczoraj | 10939 |
![]() | W tym tygodniu | 68403 |
![]() | Wszystkich | 19992593 |
Twoje IP: 216.73.216.110
MOZILLA 5.0,
MOZILLA 5.0,
Wyszukiwarka
Najnowsze zdjęcia

















