- Aktualności
- Dla rodziców
- Plan lekcji 2025/2026
- Doradca Zawodowy
- Biblioteka
- Dyżury i konsultacje nauczycieli
- Podręczniki 2025/2026
- Rozkład jazdy autobusu szkolnego
- Aktywna Tablica
- Samorząd Uczniowski
- Sukcesy uczniów
- Szkoła w mediach
- Projekty i programy
- Innowacje pedagogiczne
- Gazetka szkolna
- Gazetka przedszkolna
- Zespół taneczny
- Dokumenty szkolne
- Rozrywka
- Kawiarenka językowa
- Kącik psychologa i pedag.
- Szkolne Koło Caritas
- Laboratoria Przyszłości
- BIP
Online : Brak Online
5 ostatnio zalogowanych
karolina 2025-11-11 20:07:36
Anna Chalupinska 2025-11-07 19:04:09
bojowniczka 2025-10-28 11:55:06
Administrator 2024-06-26 12:53:56
Bernadeta Jastrzębska 2020-10-21 18:32:41
|
Dzisiaj jest
Czwartek 13 listopada 2025 Imieniny obchodzą Arkadiusz, Arkady, Brykcjusz, Eugeniusz, Jan, Mikołaj, Stanisław, Walentyn Do końca roku zostało 49 dni |
Obchody rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 maja w klasach IV-VIII
Witaj majowa jutrzenko! Te słowa rozpoczęły pierwszy od dawna apel, który mieliśmy okazję świętować wszyscy razem, bez pandemicznych ograniczeń. W stu procentach wykorzystaliśmy tę okazję i ruszyć w poszukiwaniu Konstytucji.
Odwiedził nas król Stanisław August Poniatowski, który poprosił abyśmy odszukali zaginiony dokument - pierwszą w Europie i drugą na świecie Konstytucję.
W ramach gry terenowej pomodliliśmy się za Ojczyznę, zapaliliśmy znicz poległym w setkach walk o jej wolność i niezależność. Mieliśmy również okazję wziąć udział w rozwoju państwa po uchwaleniu Konstytucji - rozwinąć kulturę przez pisanie wierszy i projektowanie nowych budowli. Na koniec, przypominając sobie o rozwoju szkół po stworzeniu Komisji Edukacji Narodowej, sprawdziliśmy ile udało nam się zapamiętać rozwiązując test, którego hasło pozwoliło nam wejść do szkoły.
Życzymy wszystkim udanego odpoczynku oraz świętowania wszystkich majowych świąt, które przed nami!













![]() | Dziś | 9058 |
![]() | Wczoraj | 13770 |
![]() | W tym tygodniu | 59231 |
![]() | Wszystkich | 19983421 |
MOZILLA 5.0,

















