21 listopada to w kalendarzu świąt nietypowych Dzień Życzliwości i Pozdrowień. Z tej okazji w klasach starszych uczniowie 12- etapową zagadkę z hasłem. Zagadki dotyczyły przyjaźni, słów grzecznościowych i empatii. Na zakończenie każdy uczeń otrzymał zakładkę z miłymi i życzliwymi słowami na swój temat. W klasach 1-3 również odbyły się zajęcia prowadzone przez psychologa szkolnego na temat życzliwości. Ich celem było uświadomienie dzieciom, jak ważne jest okazywanie innym dobrych uczuć i gestów, które budują pozytywne relacje i tworzą przyjazną atmosferę. Podczas zajęć uczniowie wspólnie zastanawiali się, czym jest życzliwość i jak można ją wyrażać w codziennym życiu – poprzez słowa, uśmiech, pomoc czy wsparcie. W formie zabaw i ćwiczeń dzieci uczyły się, jak dostrzegać potrzeby innych, dzielić się dobrem i rozwiązywać konflikty w sposób spokojny i konstruktywny. Zajęcia pomogły uczniom zrozumieć, że małe akty życzliwości mogą mieć wielkie znaczenie dla drugiej osoby. Dzięki temu zajęcia przyczyniły się do budowania lepszej atmosfery w klasach i rozwijania empatii wśród uczniów. Również na lekcjach języków obcych nie zabrakło tematu życzliwości. Wszystkie dzieciaki bowiem wzorowo znają zwroty grzecznościowe w języku angielskim i niemieckim i prawidłowo się nimi posługują.