Ostatnio zalogowani

Andrzej, Aron, Ciechosław, Gloria, Magdalena, Piotr, Robert, Roberta, Serwacy
Do końca roku zostało
233 dni

Od 29.05 do 2.06 uczniowie klas IV-VI z wychowawcami przebywali na zielonej szkole w Centrum Turystyki Niekonwencjonalnej w Srebrnej Górze. Pierwszy dzień naszego pobytu upłynął pod znakiem górskich wędrówek. Po przyjeździe i rozlokowaniu w pokojach udaliśmy się krętą ścieżką do fortu srebrnogórskiego, gdzie każdy mógł spróbować swoich sił w strzelaniu z łuku. Po smacznym obiedzie wyruszyliśmy do kopalni srebra nad potokiem Chłopina. Tu wszyscy mieli okazję szukać galen - rud ołowiu, w których znajduje się 5% srebra. Drugiego dnia rano strzelaliśmy z wiatrówek, a po południu zaopatrzeni w kaski i uprzęże wyszaleliśmy się w parku linowym. Dzień zakończył się turniejem mini-golfa. Środa rozpoczęła się bardzo wcześnie, bo już o północy wszyscy złożyliśmy urodzinowe życzenia Rafałowi Swobodzie. W ciągu dnia zaliczyliśmy fascynujący zorbing, czyli zjazd w nadmuchanej kuli, jazdę konną oraz spacer ścieżką przyrodniczą wzdłuż dawnej kolei zębatej. Wieczór spędziliśmy na pysznych gofrach. Przedostatniego dnia naszego pobytu zwiedziliśmy donżon Twierdzy Srebrnogórskiej, która jest największą górską twierdzą w Europie. Po południu każdy z nas zjeżdżał na linie z 28-metrowego mostu. Widzieliśmy również pozostałości sztolni srebra. Czwartkowy wieczór zakończyliśmy ogniskiem i pieczeniem kiełbasek. W piątek po śniadaniu próbowaliśmy swoich sił na ściance wspinaczkowej, a później spakowaliśmy się i wsiedliśmy do autobusu, by udać się w drogę powrotną do domu. Ten wspólnie spędzony tydzień w Srebrnej Górze okazał się wspaniałą przygodą, dzięki której mogliśmy zdobyć nową wiedzę i doświadczenie.

zielona szkola w srebrnej gorze_1 zielona szkola w srebrnej gorze_4 zielona szkola w srebrnej gorze_6 zielona szkola w srebrnej gorze_8 zielona szkola w srebrnej gorze_10 zielona szkola w srebrnej gorze_2

joomplu:20295

joomplu:20294

joomplu:19309

joomplu:20657

joomplu:18553

joomplu:20296

joomplu:17289

Licznik odwiedzin
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter