Ostatnio zalogowani
User Stats
Online : Brak Online
5 ostatnio zalogowanych
Member bojowniczka  
2024-07-10 13:02:58
administrator Administrator  
2024-06-26 12:53:56
Member Anna Chalupinska  
2024-06-25 19:43:01
Member karolina  
2024-06-25 15:53:26
Member Bernadeta Jastrzębska  
2020-10-21 18:32:41
Bezpieczna droga

Kartka z kalendarza
Dzisiaj jest
Czwartek
18 lipca 2024
Imieniny obchodzą
Arnold, Arnolf, Erwin, Erwina, Kamil, Karolina, Robert, Roberta, Szymon, Unisław, Wespazjan
Do końca roku zostało
167 dni

zyczenia

 

28 marca uczniowie klas IV-VII pojechali do aquaparku "H2Ostróg" w Raciborzu. Wycieczka była zarówno wspaniałą okazją do rozwijania sprawności fizycznej, jak i atrakcyjna formą rozrywki. Uczniowie świetnie bawili się na dmuchanym torze przeszkód, w rwącej rzece oraz na zjeżdżalniach. Mieli też możliwość zrelaksować się i odpocząć w jacuzzi oraz na torze pływackim popracować popracować nad swoją techniką pływania. To był dla wszystkich udany czas!

wyjazd do aquaparku_33wyjazd do aquaparku_41wyjazd do aquaparku_13wyjazd do aquaparku_43

 

Izba Administracji Skarbowej w Opolu zorganizowała w bieżącym roku szkolnym bezpłatny konkurs plastyczny pt. „Świat celno-skarbowy” dla uczniów klas I – VII szkół podstawowych województwa opolskiego. Uczestnicy konkursu tworzyli prace plastyczne i odzwierciedlali tematykę konkursu na swój indywidualny sposób. Interpretacja tematu była dowolna i zależna od osoby wykonującej pracę. Dyplomy otrzymały biorące udział uczennice naszej szkoły: Natalia Smykała i Vanessa Kubiec.

konkurs plastycznykonkurs plastyczny konkurs plastyczny

 

Tegoroczny pierwszy dzień wiosny obchodzony był w starszych klasach jako Dzień Nowych Technologii w Edukacji. Rozpoczęliśmy go tradycyjnym spacerem z marzanną, wykorzystując przy okazji aplikację Endomondo, by zmierzyć dystans i ilość spalonych kalorii. Po powrocie wielkie emocje wzbudził turniej wiosenny przeprowadzony przy użyciu aplikacji Kahoot. Następnie uczniowie pracowali w grupach nad przygotowaniem interaktywnych zadań na stronie internetowej learningApps.org i jigsawplanet.com. Efektami ich twórczości były ciekawe puzzle, memory językowe oraz gry "Milionerzy". Nie zabrakło również czasu na zapoznanie się i zabawę z nowym sprzętem elektronicznym zakupionym przez szkołę, tzn. Ozobotami i Photonem przeznaczonymi do nauki programowania. Ciekawa forma zajęć sprawiła uczniom wiele radości i pozytywnie wpłynęła na ich motywację do zdobywania nowej wiedzy i umiejętności związanych z technologią informacyjno-komunikacyjną.

dzien nowych technologii_18 dzien nowych technologii_6

dzien nowych technologii_21 dzien nowych technologii_3

 
Więcej artykułów…

joomplu:20295

joomplu:20294

joomplu:19309

joomplu:20657

joomplu:18553

joomplu:20296

joomplu:17289

Licznik odwiedzin
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDziś8043
mod_vvisit_counterWczoraj10604
mod_vvisit_counterW tym tygodniu42764
mod_vvisit_counterWszystkich13866553

Twoje IP: 3.147.70.250
MOZILLA 5.0,
Wyszukiwarka
Logowanie



Telefon zaufania

;