Dzisiaj jest Sobota
16 sierpnia 2025
Imieniny obchodzą Alfons, Alfonsyna,
Ambroży, Domarad,
Domarat, Joachim,
Joachima, Roch
Do końca roku zostało 138 dni
Aktualności szkolne
Pierwszy dzień wiosny w klasach 1-3
sobota, 23 marca 2024 08:53 | Wpisany przez wychowawcy klas 1-3 | | |
Uczniowie klas I -III w dniu dzisiejszym przywitali wiosnę podczas ciekawych i urozmaiconych zajęć. Brali udział w konkursie recytatorskim, „Wiosna w poezji” z okazji Światowego dnia poezji”. Pochodem z marzanną przegnali zimę i barwnym gaikiem powitali wiosnę. Pierwszy dzień kalendarzowej wiosny, to także Światowy Dzień Zespołu Downa, nazywany inaczej Dniem Kolorowej Skarpetki. Chcąc uczcić nadejście wiosny dzieci ubrały się w jej kolory, nie zapominając jednak o dwóch różnych skarpetkach aby pokazać naszą solidarność z osobami z zespołem Downa.
"Góra Grosza"
środa, 20 marca 2024 20:00 | Wpisany przez Ewa Bonawenturska | | |
Uczniowie i przedszkolaki uzbierali łącznie 323 zł i 8 groszy. Kwota ta już została przekazana Towarzystwu i pomoże potrzebującym dzieciom znaleźć bezpieczne miejsce i pomoc w codziennej nauce, rozwijaniu pasji i talentów, rehabilitacji i usamodzielnieniu się. Serdecznie dziękujemy wszystkim za udział w akcji.
Konkurs Ortograficzny
poniedziałek, 18 marca 2024 14:00 | Wpisany przez Anetta Masalska | | |
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych uczniów do wzięcia udziału w szkolnych eliminacjach do Powiatowego Konkursu Ortograficznego. Odbędą się one w Sali nr 4, 26 marca ( wtorek) na piątej godzinie lekcyjnej.
Spotkanie z psychologiem w klasie 3
niedziela, 17 marca 2024 20:01 | Wpisany przez Marek Mikulski | | |
W ramach zajęć w klasie 3 miała miejsce pogadanka na temat emocji. Celem spotkania było zwiększenie świadomości uczniów na temat ich własnych emocji oraz rozwinięcie umiejętności radzenia sobie z nimi. Spotkanie było nie tylko edukacyjne, ale także interaktywne i angażujące dla uczniów. Pozwoliło im lepiej zrozumieć swoje emocje oraz wyposażyć się w praktyczne narzędzia do radzenia sobie z nimi w życiu codziennym. Dodatkowo, umożliwiło uczniom otwartą dyskusję na temat ich doświadczeń emocjonalnych, co zbudowało atmosferę zaufania i wsparcia w klasie. Dzięki temu spotkaniu uczniowie zdobyli cenne umiejętności, które pomogą im w radzeniu sobie z emocjami w przyszłości.