Ostatnio zalogowani
User Stats
Online : Brak Online
5 ostatnio zalogowanych
Member bojowniczka  
2025-07-02 9:03:27
Member karolina  
2025-06-28 16:50:03
Member Anna Chalupinska  
2025-06-27 16:19:08
administrator Administrator  
2024-06-26 12:53:56
Member Bernadeta Jastrzębska  
2020-10-21 18:32:41
Bezpieczna droga

Kartka z kalendarza
Dzisiaj jest
Czwartek
3 lipca 2025
Imieniny obchodzą
Anatol, Jacek, Korneli, Leon, Miłosław, Otto
Do końca roku zostało
182 dni

Drodzy Uczniowie,
niestety nie możemy spotkać się osobiście, postanowiliśmy więc przeprowadzić dla Was ekolekcję o segregacji odpadów w wersji multimedialnej.

Są one realizowane w ramach konkursu "Sgreguj.pl", w którym część z Was bierze czynny udział.

Dziękujemy Wam za to - dzięki tej pracy naprawdę pokazujecie, że zależy Wam na przyszłości naszego środowiska i macie na to realny wpływ.

O segregacji odpadów nie możemy zapominać - nawet w czasie epidemii :)

Liczymy, że przekazany materiał będzie dla Was ciekawy - wystarczy kliknąć na link do filmu.

 

FILM (na youtube)

https://youtu.be/N5EpFSkwY9g

 

Internetowy konkurs szachowy „Poznajemy świat szachów” został zakończony. Prze ok. dwa miesiące uczniowie klas I-III oraz V i VI zmagali się z różnymi pytaniami dotyczącymi zasad gry, oraz ogólnymi pytaniami z szerokiej wiedzy szachowej. W ten sposób wszyscy zgłębili swoją wiedzę szachową podnosząc tym samym swoje umiejętności. Pytania dotyczyły m.in. historii powstania gry w szachy, nazwiska najlepszych polskich szachistów, odbył się również konkurs plastyczny a także krzyżówka szachowa z hasłem. Do ciekawszych zadań należało ułożenie przez uczniów własnych nazw wszystkich figur szachowych. Do ciekawszych nazw można zaliczyć pomysł Emilki Klimas oraz Julii Waloszek. Według Emilki szachy powinny mieć następujące nazwy : Król to Mocarz, Hetman to Lider, Goniec to Wysłannik, Skoczek to Mustang, Wieża to Strateg a Pionki to Pchełki. Natomiast pomysł Julki to: Król – Pan, Hetman-Pani, Goniec- Bohater, Skoczek- Rycerz, Wieża-Strażnik, Pionek –Służący. Wszystkie zadania były odpowiednio punktowane, w zależności od stopnia trudności. Klasy I-III otrzymywały te same zadania przez cały czas trwania konkursu. Starsze klasy miały nieco inne pytania.Po siedmiu tygodniach zmagań konkurs wygrała Julia Waloszek z kl. I, która zgromadziła 91 pkt, drugie miejsce zajął Piotr Rogóż  kl. I – 89 pkt, natomiast trzecie wywalczyła Emilka Klimas z kl. II zdobywając 67 pkt. Na czwartym miejscu uplasował się Grzegorz Wilczek  z klasy  I – 25 pkt, piąte miejsce zdobył Mateusz Bauch z kl. I – 18 pkt. W klasyfikacji klas V - VI najwięcej punktów zdobył Kamil Herich z kl. VI zdobywając 53 pkt, na drugim miejscu uplasował się Piotr Ketzler z kl. VI - 41 pkt, natomiast trzecie miejsce zajął Szymon Rypa z kl. V – 24 pkt. Miejsce czwarte Maja Karpińska z kl. V – 21 pkt, miejsce piąte Florian Schreier z kl. V  również 21 pkt. Wszyscy, którzy zajęli miejsca od 1 do 5 otrzymają pamiątkowe szachowe dyplomy oraz nagrody niespodzianki. Wszystkim uczniom biorącym udział w konkursie serdecznie gratulujemy !

Internetowy konkurs szachowy „Poznajemy świat szachów” Internetowy konkurs szachowy „Poznajemy świat szachów” Internetowy konkurs szachowy „Poznajemy świat szachów” Internetowy konkurs szachowy „Poznajemy świat szachów”

 




 

Przez trzy dni (16-18.06.2020r.) uczniowie klasy 8 zmagali się z zadaniami i wypracowaniami z języka polskiego, matematyki i języków obcych - angielskiego i niemieckiego. Uczniowie starali się napisać testy jak najlepiej. Teraz oczekują na zasłużone wakacje oraz na wyniki egzaminu ósmoklasisty.

po egzaminach po egzaminach

 

We wrześniu 2019r. przedszkole w Poborszowie przystąpiło do realizacji projektu z zakresu edukacji prozdrowotnej i profilaktyki uzależnień - "Moje zdrowie - moja siła, wielka moc".

Celami projektu były:

a) cel główny: wychowanie zdrowego, aktywnego, świadomego swoich możliwości i posiadającego umiejętność współistnienia z przyrodą przedszkolaka;

b) cele szczegółowe:

 

  • nawiązanie współpracy między placówkami w całej Polsce,
  • zrozumienie znaczenia zdrowia dla rozwoju człowieka,
  • utrwalenie prawidłowych nawyków higienicznych i zachowań prospołecznych,
  • rozwijanie umiejętności radzenia sobie z presją rówieśniczą,
  • podniesienie wiedzy na temat funkcjonowania poradnictwa telefonicznego i innych form pomocy,
  • kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych,
  • tworzenie warunków sprzyjających spontanicznej i zorganizowanej aktywności ruchowej,
  • kształtowanie właściwej postawy wobec środowiska przyrodniczego,
  • poznanie i zrozumienie zagrożeń dla zdrowia wynikających z nadmiernego spędzania czasu przy komputerze i przed telewizorem,
  • poznanie ciekawych i ważnych zawodów.

 

Warunkiem otrzymania certyfikatu przez placówkę, była realizacja co najmniej 3 szczegółowych zadań z każdego z poniższych modułów:

 

  1. "ŻYJĘ ZDROWO I BEZPIECZNIE"
  2. "JESTEM TYM CO JEM I PIJĘ"
  3. "PRZED CHOROBĄ UCIEKAM NA WŁASNYCH NOGACH"
  4. "ZAMIAST GRAĆ NA KOMPUTERZE LEPIEJ PĘDZIĆ NA ROWERZE"
  5. "GDY ZIEMIA WOŁA O POMOC"

 

Dzieci bardzo chętnie uczestniczyły  w realizacji zadań. Poprzez udział w tym projekcie nasze przedszkolaki pozyskały dużo interesujących wiadomości, osiągnięto założone cele, wywiązaliśmy się ze wszystkich zadań oraz otrzymaliśmy piękny certyfikat!

Moje zdrowie - moja siła, wielka moc

 

joomplu:20295

joomplu:20294

joomplu:19309

joomplu:20657

joomplu:18553

joomplu:20296

joomplu:17289

Licznik odwiedzin
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDziś9675
mod_vvisit_counterWczoraj15004
mod_vvisit_counterW tym tygodniu55363
mod_vvisit_counterWszystkich18006741

Twoje IP: 216.73.216.156
MOZILLA 5.0,
Wyszukiwarka
Logowanie



Telefon zaufania

;