- Aktualności
- Dla rodziców
- Plan Lekcji 2023/2024
- Doradca Zawodowy
- Biblioteka
- Dyżury i konsultacje nauczycieli
- Podręczniki 2023/2024
- Rozkład jazdy autobusu szkolnego
- Aktywna Tablica
- Samorząd Uczniowski
- Sukcesy uczniów
- Szkoła w mediach
- Projekty i programy
- Innowacje pedagogiczne
- Gazetka szkolna
- Gazetka przedszkolna
- Zespół taneczny
- Dokumenty szkolne
- Rozrywka
- Kawiarenka językowa
- Kącik psychologa i pedag.
- Szkolne Koło Caritas
- Laboratoria Przyszłości
- BIP
Ostatnio zalogowani
Online : Brak Online
5 ostatnio zalogowanych
Anna Chalupinska
2024-05-02 19:37:03
karolina
2024-04-30 14:08:30
bojowniczka
2024-04-29 21:45:30
Administrator
2023-07-12 13:32:39
Bernadeta Jastrzębska
2020-10-21 18:32:41
Kartka z kalendarza
Dzisiaj jest
Poniedziałek 6 maja 2024 Imieniny obchodzą Benedykta, Benita, Dytrych, Gościwit, Jan, Judyta, Jurand Do końca roku zostało 240 dni |
Nowe pomoce dydaktyczne - Ozoboty + puzzle
Podczas zajęć podstawy programowania w klasach II i IV nauka programowania stała się jeszcze bardziej atrakcyjna. A to dzięki zakupowi kolejnych małych, ale bardzo inteligentnych robotów w zestawie z puzzlami do programowania. Zestaw 96 puzzli o różnych funkcjach pozwala na tworzenie skomplikowanych tras i pętli, które musi pokonać Ozobot. Puzzle to doskonałe narzędzie dydaktyczne służące rozwijaniu myślenia strategicznego, rywalizacji z przeciwnikami.
Praca z wykorzystaniem robotów edukacyjnych Ozobot oraz puzzli do Ozobota to nauka kodowania i programowania, praca zespołowa, radość, twórczość, kreatywność, a przede wszystkim świetna zabawa!
Licznik odwiedzin
Dziś | 3307 | |
Wczoraj | 8883 | |
W tym tygodniu | 3307 | |
Wszystkich | 13198105 |
Twoje IP: 3.149.213.209
MOZILLA 5.0,
MOZILLA 5.0,
Wyszukiwarka
Logowanie
Najnowsze zdjęcia